Wednesday 25 April 2012

KAWAN

banyak benda yang aku bak cerita..even blog ni pun tak sempat aku nak add itu dan ini...

dah 3 weeks aku rasa down giler...smua nya sebab kawan...ntah lar..sukar aku nak nyatakan dgn kata2 tapi smua serba tak kena..kalau aku luahkan akan jadi lebih buruk dan berpanjangan pulak nanti...ku diamkan bernanah dalam hati..inilar punca aku nak buat blog baru ni...supaya dpat aku luahkan semua keluh resah dihati.. kadang2 banyak benda yang tak dapat diluahkan dengan kata2...hanya dapatkan dibaitkan melalui tulisan...
sedih memang sedih tapi aku dah tersilap langkah..terlalu percaya dan meletakkan rasa kasih pada orang yang pastinya bagi aku...sudah tidak perlukan aku lagi...dan untuk aku..kenapa mahu di tunggu lagi....biarkan smua nya berlalu

No comments:

Post a Comment