Monday 30 April 2012

SKINCARE

Setiap manusia ada minat yang tesendiri..ada yang minat dengan kereta…ada yang obsess dengan rumah.. dan macam-macam jenis lagi…Bagi aku, kalau orang cakap kereta mewah itu ini..cantik…cun bagai…seriously tak tersentuh pun kat hati kecik aku ni..macam tak terkuis…he he he
Tetapi kalau cakap pasal skincare..memang aku obsess…Aku kalau suka kat satu2 brand ni…memang aku akan selalu tengok website brand yang aku suka / obsess tu. Akan ku bukak berkali kali …baca berulang kali …dan tak pernah jemu membaca setiap bait patah perkataan pasal produk yang aku suka..mula lar aku tak tido malam memikirkan pasal produk tu..nak beli ke idak…budget ada ke idak…bila nak beli
Even kalau ada article pasal produk kecantikan ni..seriusly aku akan baca berulang kali…Kebanyakan website yang aku tengok semuanya overseas produk.. Sukanya hati walau tak dapat memiliki..tengok gambar pun jadik lar…
Aku nak cuba sedaya upaya aku supaya aku tetap maintain glowing sampai ke hari tua…This is my satisfaction…Aku tak kisah kalau rumah ku comel…Baju pakai berulang kali sampai lusuh…asalkan kulit ku terjaga rapi
Benda pertama yang orang akan tengok kita adalah muka kita…Itu yang orang akan pandang setiap hari…So, tidak kira kita gemuk atau kurus..muka jadik perhatian pertama..Kalau kulit kita terjaga rapi walau kita hodoh sekali pun orang akan tetap pandang manis, cantik dan berseri…Itu adalah first impression orang terhadap kita…Selepas itu barular tgk body…So, kalau kulit muka cantik…apalar sgt yg akan orang fikir pasal body..he he he he…Betul tak?

No comments:

Post a Comment