Saturday 5 May 2012

SHOPPING


Kopak dan pokai aku bulan ni. Ialah raya lagi 2 bulan lebih je lagi. Kenalar prepare apa yang patut…especially baju raya. Untuk aku pi shopping masa bulan pose…jangan harap lar.. Aku lebih suka duduk umah (rasanya ramai yang macam aku jugak kot).

Aku dah pi Kamdar minggu lepas. Masa aku masuk je tempat kain ela tu.. tak tau kenapa tetiba aku naik darah. Mungkin sebab orang ramai atau tak ada orang layan aku atau sebab banyak sangat kain yang buat aku nak muntah. 

Then minggu ni aku ajak BFF aku…wati untuk pi dengan aku. Minggu lepas memang aku dapat beli kain tapi aura kain tu kurang dengan jiwa aku. 

Pukul 9 pagi tadi menapak lar kami ke Kamdar..eh pi breakfast dulu..Lepas tu pi melawat bapak sedara wati (MYDIN) then baru masuk Kamdar.

Tetiba aku naik angin lagi..rupanya air cond kat Kamdar rosak…perggh berasap…mencurah peluh aku.. then wati cakap… “Aku dah tahu kenapa ko tak boleh berfikir last week”… Aku memang tak tahan dan tak paham. Tak tahan sebab tempat tu jadi berkuap, tak ada ruang udara yang klua dan masuk…mana tahan weiiii… Dan aku tak faham si Kamdar ni tak reti nak buat apa2 ke? 2 minggu dah air cond rosak (according pekerja Kamdar).. lama tu…ko nak berniaga ke idak..

Lepas tu..pi lar Kamdar yang satu lagi dekat Globe lama tu…kat situ air cond ok… Otak aku pun dapat berfungsi dengan sempurna…pilih lar kain untuk…mak, mak mertua, mak lang, nenek dan AKU…ngeh ngeh ngeh…kali ni aku puas hati..kain2 tu buat aku tersenyum..aku rasa factor Wati bersama dengan aku tu menyumbang…tima kacih Wati..temankan aku dan layan karenah aku yang macam bdk 5 tahun ni…asyik nak minum je..5 cawan air aku belasah…he he he

No comments:

Post a Comment