Friday 27 July 2012

LUV...

Dear All…there are one incident happen and just make me realize how important all of you to me.. I just want to thank you for all your kindness, cooperation and concern that you showed me. I need to move on from my past and I think to be together with you all is the best opportunity to move on. Thank you guys..
luv u a lot…

Ini adalah isi hati aku khas buat department aku…sejujur dan seikhlasnya untuk dorang semua. Biar pun mereka tidak tahu kewujudan blog ini dan tidak tahu isi hati aku… Bak kata syafiek..lupa kan semua..jangan bergantung kepada orang yang dah tak mahu atau orang yang dah backstab kita. Hargai orang sekeliling yang ada..yang tahu menghargai kita, selagi mereka berada disisi kita.
Aku nak je post kan ayat kat atas tu kepada secret group department aku tu..tapi rasa macam over pulak…tapi ini lar perasaan sebenar yang aku rasa..


En S pun ada menasihati aku..pandang orang2 sekeliling kita yang tahu menghargai kita. Buang orang yang banyak buat kita sedih. Aku akan cuba untuk menjadikan hati ini lebih kental. Dan Ya Allah..panjangkanlah hubungan ku dengan mereka ini, sesungguhnya mereka memberikan kebahagiaan kepada ku dalam mengharungi kerja harian ku. Hilangkan dan buangkanlah kesedihan ini sejauh mungkin. Aku bersyukur kepada mu Ya Allah.

No comments:

Post a Comment