Friday 6 July 2012

SHORT N SWEET

Aku ada usha satu peel lotion ni… dah 2 bulan aku surf dan tengok. Tiap kali aku pi KLCC mesti aku masuk kedai tu..lepas tu aku klua setelah memegang botol lotion tu. Aku dah banyak kali bgtau En S aku nak benda tu tapi dia tak paham atau buat2 tak faham. Geram aku. It is a little bit pricey. But from the review what it can do to your skin is priceless. Adoi..macam mana ni. Nak kluakan duit sendiri, macam sayang lar plak duit…aku baru nak belajar jadik kedekut ni…
By the way ada office mate kata aku ni kedekut dengan barang2 dari dept aku. Sayang oi…stock barang tak banyak, aku kenalar utama kan dept aku walau macam mana pun. Kang dek kerana nak selamat kan butt ko aku yg kena taruk dengan bos aku…apa barang?
Agak2 lar kalau ko nak cakap aku kedekut. Dah le ko main jerit, macam nak buat announcement masa perhimpunan sekolah je. Aku akan cuba menjadi org yang sabar. Sebab aku yakin dan percaya balasan dari Tuhan tu lagi manis. Dan sapalar aku nak menghukum ko si adik manis..(manis ke?)
Hmm pasal peel lotion tu….macam mana ni? Dah jenuh aku fikirkan…nak ke idak…kalau En S bagi 30% dari harga asal pun ok tapi kalai dia bayar semua..lagi CCCAAANNNTTEEEKKKKKKKKKKKKK!!!

#masa menaip blog ni mata aku dah telelap dah..ngantuknya…

No comments:

Post a Comment