Sunday 3 June 2012

HATI INI

Pagi ni berat sungguh aku nak bukak mata aku. Malam tadi memang ala2 tidur ayam. Puas aku cuba lelapkan mata tapi segarnya lar bijik mata ni. Maybe sebab pukul 8 malam aku terlelap sekejap kat depan tv.
Hari ni aku rasa mendung sangat…mata ni rasa berair je. Aku tahu kenapa dan aku benci dengan apa yang berlaku ni. Mula2 pagi tadi bila aku online facebook..ada officemate aku ajak chatting. Bila dah start chatting..lelama mamat ni Tanya pasal officemate aku. Soalan tu aku tahu jawapannya dan aku tidak terniat pun hendak menjawabnya memandangkan aku dah berjanji dengan tuan empunya diri. Tetapi bila mamat ni cakap..bila dia bertanya kepada tuan punya badan dan tuan punya badan menjawab.. “ini mesti SI DIA (aku lar orangnya) yang bagitau kan?”.seriously aku terkejut. Teruk dan jahat sangat ke aku ni sampai jadik orang yang tak boleh dipercayai?
Terguris sungguh hati aku. Macam tu sekali pandangan orang terhadap aku. Buruknya lar aku ni kan. Tahap tapak kaki orang je gamaknya. AKu happy..rajin bercerita..bukan bermakna aku kaki memecahkan rahsia orang. Aku pun ada hati dan perasaan. Dan perasaan aku sekarang ini..PARAH.. Luka sangat. Memang benda ni tak ada apa yang berat tetapi aku tak tahu kenapa rasanya macam tertusuk dihati ni..
TERASA BAGAI DITUSUK SEMBILU LUKA. PEDIHNYA ENTAH BILA AKAN TERHENTI..

No comments:

Post a Comment