Tuesday 12 June 2012

PENAT

Tak tau apa yang aku nak tulis hari ni. Hari ni rasa lambat betul. Mungkin sebab kena stayback petang ni kot. Sebab kena tolong buat bid. Adoi..boringnya aku. Rasanya macam aku tidak diperlukan pun ada gak sebab ramai yang menghulurkan bantuan untuk department tu. Tapi nama aku naik jugak
Aku tak kisah sebenarnya menolong orang ni. Bukan selalu pun. Dan nasib baiklar cara orang yang bertanya tu, berhemah tinggi. Tak kasar cara cakapnya…which is aku bley terima. Pernah sekali aku stay sampai pukul 11.30 malam. Memang bagi orang lain tak kisah untuk stayback. Tapi aku macam2 hal lepas kerja…banyak plannya..  sepatutnya hari ni aku nak pi ampang point..nak treading kening aku ni.. kalau pi sana mesti pi makan kat German Deli…hmmm sedapnya…
Stay je lar… nak buat macam mana…khidmat diperlukan…Jangan masa aku buat kerja tu, orang memekak sudah..tak pun jadi mandur, suruh itu suruh ini..pandai suruh je…diri sendiri yang melangok dan lembap tak sedar… ok lar…gerak khas…

No comments:

Post a Comment